ReklamaA1-2ReklamaA1-3

Zapraszamy na Kiermasz Książki i Rękodzieła!

Z życia FundacjiAktualności18 września 2023, 11:00   red. Aleksandra Soberska2397 odsłon
Zapraszamy na Kiermasz Książki i Rękodzieła!
 fot. Media Lokalne

I Międzynarodowej Konferencji pt. „Ziemiaństwo – polska tożsamość, dwór – polska tradycja”, która odbędzie się 23 i 24 września 2023 r. w zespole pałacowo-parkowym w Czerniejewie koło Gniezna towarzyszyć będzie Kiermasz Książki Historycznej i Rękodzieła.

– W dobie, kiedy zamykane są małe księgarnie w których można kupić unikatowe książki, a na rynku dominują tylko wielkie sieci w których wielu pozycji związanych szczególnie z historią nie kupimy, wpadliśmy na pomysł, by przy okazji Konferencji organizować Kiermasz Książki Historycznej i Rękodzieła – mówi Karol Soberski, prezes Fundacji Historycznej „Przywracamy Pamięć”, organizator Konferencji.

Kiermasz Książki Historycznej i Rękodzieła odbywać się będą w XVIII-wiecznym pałacu w Czerniejewie, gdzie dla wystawców przygotowany będzie hol pałacu. Kiermasz odbywać się będzie przez dwa konferencyjne dni. Będą tam stoiska zarówno pisarzy-prelegentów oraz tych wydawnictw i instytucji, które zgłoszą swój akces udziału w Kiermaszu.

Podobnie ze stoiskami rękodzieła – wystawić się będą mogli ci, którzy zgłoszą swój udział i wystawią rękodzieło historyczne.

Warunki udziału

Dla wydawnictw, księgarń, antykwariatów, indywidualnych autorów, muzeów oraz organizacji zajmujących się szeroko pojętą historią i przygotowaliśmy możliwość wystawienia stoiska z książkami. Podobnie dla osób prywatnych, stowarzyszeń, firm, instytucji zajmujących się szeroko pojętym rękodzielnictwem historycznym przygotowaliśmy możliwość wystawienia stoiska.

Oferujemy:
- miejsce pod stoisko (do dyspozycji jeden stół wielkości 1x1 metr plus dwa krzesła – aranżacja stoiska we własnym zakresie)
- stoiska umiejscowione będą w holu pałacu
- ze względu na fakt, iż pałac jest obiektem zabytkowym, nie ma możliwości przywożenia własnych stołów, czy innych elementów architektonicznych (poza roll-upami, które można ustawić przy stoisku)
- Kiermasz będzie funkcjonował w: w sobotę, 23 września od godz. 10.00 do 20.00 i w niedzielę, 24 września od godz. 10.00 do 15.00.
- organizatorzy nie zapewniają miejsc noclegowych dla wystawców.

Więcej szczegółów o Targach i Kiermaszu, w tym koszt wystawienia stoiska, pod numerem tel. 515-980-504 lub na maila: fundacjahistoryczna@post.pl

Ilość stoisk jest ograniczona! Zgłoszenia przyjmujemy do 19 września lub do wyczerpania miejsc ze stoiskami.

UWAGA! Warunkiem rezerwacji stoiska jest wpłata na konto całości kwoty za stoisko. W przypadku rezygnacji z udziału w Kiermaszu - kwota nie podlega zwrotowi.



Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 145

  • 68
    Czuje się - ZADOWOLONY
    ZADOWOLONY
  • 4
    Czuje się - ZASKOCZONY
    ZASKOCZONY
  • 72
    Czuje się - POINFORMOWANY
    POINFORMOWANY
  • 0
    Czuje się - OBOJĘTNY
    OBOJĘTNY
  • 0
    Czuje się - SMUTNY
    SMUTNY
  • 1
    Czuje się - WKURZONY
    WKURZONY
  • 0
    Czuje się - BRAK SŁÓW
    BRAK SŁÓW

Daj nam znać

Jeśli coś Cię na Pojezierzu zafascynowało, wzburzyło lub chcesz się tym podzielić z czytelnikami naszego serwisu
Daj nam znać
ReklamaB2ReklamaB3ReklamaB4
ReklamaA3