Coraz więcej osób korzysta ze ścianek reklamowych. Branżowe wydarzenia, różnego rodzaju eventy w postaci konferencji czy chociażby wsparcie promocji stacjonarnej. To tam najlepiej sprawdzają się komponenty, na których skupiamy się w poniższym artykule. Jeśli postawisz na bardzo skuteczną ściankę reklamową, możesz liczyć na naprawdę pozytywny odbiór i zwiększenie zainteresowania nie tylko konkretnym produktem, ale również całym brandem. Chcesz wiedzieć, według jakich zasad powstają takie elementy marketingowe? To nic prostszego – przeczytaj nasz artykuł!
Co do zasady i definicji, skuteczna ścianka reklamowa powinna Ci pomóc w promowaniu Twojej firmy. Przeważnie tego typu komponenty wykorzystuje się na tzw. wyjazdach, czyli chociażby na brandowych eventach lub innych, podobnych wydarzeniach. I to właśnie charakter eksploatacji jest czynnikiem determinującym do tworzenia efektywnych w swoim przekazie ścianek. W pierwszej kolejności warto wziąć pod uwagę ich budowę, sposób ułożenia oraz dopasowania do konkretnego stanowiska. Dobra ścianka reklamowa jest integralną całością miejsc, gdzie dochodzi do rozmowy z potencjalnymi Klientami bądź prezentacji kluczowych produktów w Twojej ofercie. Maksymalnie wysoki poziom wkomponowania takich nośników ma zapewnić neutralność wizualną i możliwość skupienia uwagi partnerów biznesowych na elementach, które rzeczywiście powinny przyciągnąć wzrok. O nich opowiemy w dalszej części tego artykułu. Teraz podpowiemy Ci, żeby wybrać nie tylko polecanego, ale również i doświadczonego producenta ścianek reklamowych. Choćby taka firma Omega System posiada naprawdę imponujące portfolio oraz ponad 30 lat stażu w branży. Dzięki tego typu czynnikom wiesz, że dana marka doskonale zna się na projektowaniu i tworzeniu ścianek reklamowych bądź innych komponentów umożliwiających efektywną prezentację brandu. I tak właściwie w tym momencie możesz zapomnieć o najważniejszych przykazaniach, znajdujących się w tym tekście. Sam producent wie o nich doskonale i dostarczy Ci wyrób spełniający absolutnie najwyższe standardy pod względem dopasowania ścianki do konkretnej aranżacji na wydarzeniu.
Już wiesz, jak od strony technicznej powinna wyglądać dobra ścianka reklamowa. Produkcja tego typu rozwiązań nie ogranicza się jednak wyłącznie do kwestii dopasowania komponentu do reszty firmowego stoiska. Pierwszorzędnej klasy ścianka reklamowa po prostu musi przyciągnąć wzrok potencjalnego partnera biznesowego. Najlepiej, aby robiła to w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Niezwykle istotna jest więc warstwa wizualna całego projektu, za którą odpowiada producent. Tym bardziej, jeżeli postawisz na doświadczoną firmę. Co powinno znaleźć się na ściance, byśmy mogli powiedzieć, że jest ona maksymalnie skuteczna? Przede wszystkim warto stosować się zasady, jaka mówi o minimalnej ilości tekstu oraz o maksymalnym przekazie graficznym. Nikt przecież nie chce spędzić kilkunastu minut przy ściance reklamowej, aby zapoznać się z blokami tekstu. Oprócz tego warto stosować nawiązywanie do brandowych barw, haseł reklamowych i do samego loga. Wielu niedoświadczonych projektantów zapomina, że dobra ścianka wspiera działania marketingowe. I to z takiego powodu powinna stanowić spójność przekazu, jaki codziennie mogą oglądać potencjalni Klienci.
Serwis pojezierze24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i opinii. Prosimy o zamieszczanie komentarzy dotyczących danej tematyki dyskusji. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.
Artykuł nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy!