ReklamaA1

Nowa kampania Visit Poznań

AktualnościAtrakcje turystyczne15:30   red. - inf. prasowa352 odsłon
Nowa kampania Visit Poznań
 fot. visitpoznan.pl

Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna rusza z nową internetową kampanią wizerunkową, zachęcającą do odwiedzenia stolicy Wielkopolski w sezonie jesienno-zimowym. Cztery krótkie filmy prowadzą widzów przez Poznań w lekki, żartobliwy sposób. Celem kampanii jest przełamanie stereotypów i udowodnienie, że Poznań to kierunek atrakcyjny przez cały rok.

– Sezon jesienno-zimowy w Poznaniu ma ogromny, często nieodkryty potencjał. Zdecydowaliśmy się na nieco luźniejszą formułę, aby zaintrygować widza i pokazać nasze największe atuty z dystansem i humorem – mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

Głównym bohaterem kampanii jest turysta zafascynowany Poznaniem, atmosferą miasta i oferowanymi atrakcjami. W pierwszym odcinku wraz z nim „odkrywamy” m.in. słynne koziołki z wieży ratuszowej oraz rogale świętomarcińskie – słodki poznański przysmak. Kolejna część zabiera widzów na Ostrów Tumski, czyli wyspę katedralną. To miejsce, gdzie ponad tysiąc lat temu zaczęła się Polska. Już wkrótce opublikowany zostanie kolejny odcinek, który pokaże, że poznańska gastronomia to znacznie więcej niż kultowe „pyry”, a finałowy odsłona przybliży bogatą i różnorodną ofertę kulturalną miasta, w tym wyjątkowe zbiory Muzeum Narodowego w Poznaniu.

Kampania prowadzona jest w internecie, głównie w mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube marki Visit Poznań. Za produkcję kampanii odpowiada poznańska agencja Dare Media. Autorką scenariuszy do wszystkich czterech odcinków jest Lynn Kucharczyk.

Kampania służąca wsparciu rozwoju Marki Poznań – Polskiej Marki Turystycznej została dofinansowana ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. Polskie Marki Turystyczne to program wsparcia najbardziej atrakcyjnych regionów i szlaków turystycznych, realizowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną. Poznań znalazł się w gronie 12 laureatów tego ogólnopolskiego projektu.

Linki do dotychczas opublikowanych materiałów:

Odcinek 1 (Koziołki i rogale):

Facebook: https://www.facebook.com/reel/1159658412968540
Instagram: https://www.instagram.com/poznan.travel/reel/DQwWkXMgelD
Youtube: https://youtu.be/OCe-rHbY9YY
TikTok: https://www.tiktok.com/@visitpoznan/video/7569961906287414550

Odcinek 2 (Ostrów Tumski):

Facebook: https://www.facebook.com/reel/814680731350248
Instagram: https://www.instagram.com/poznan.travel/reel/DRB4ssggaFW
Youtube: https://youtu.be/2fcWGFhPi6o
TikTok: https://www.tiktok.com/@visitpoznan/video/7572517663105142038

Więcej informacji o kampanii można znaleźć na oficjalnym portalu turystycznym miasta: https://visitpoznan.pl



Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 72

  • 41
    Czuje się - ZADOWOLONY
    ZADOWOLONY
  • 12
    Czuje się - ZASKOCZONY
    ZASKOCZONY
  • 19
    Czuje się - POINFORMOWANY
    POINFORMOWANY
  • 0
    Czuje się - OBOJĘTNY
    OBOJĘTNY
  • 0
    Czuje się - SMUTNY
    SMUTNY
  • 0
    Czuje się - WKURZONY
    WKURZONY
  • 0
    Czuje się - BRAK SŁÓW
    BRAK SŁÓW

Daj nam znać

Jeśli coś Cię na Pojezierzu zafascynowało, wzburzyło lub chcesz się tym podzielić z czytelnikami naszego serwisu
Daj nam znać
ReklamaB2ReklamaB3ReklamaB4
ReklamaA3