ReklamaA1-2ReklamaA1-3

Mural: Karpie diem. w Trzciance

Artykuł promocyjny8 listopada 2020, 17:30   red. - art. promocyjny1761 odsłon1 Komentarzy
Mural: Karpie diem. w Trzciance
 fot. Gmina Trzcianka

Głównym zadaniem przy projektowaniu muralu znajdującego przy ul. Mochnackiego była promocja historii rybackich gminy Trzcianka, charakterystyki pracy rybaka, walorów produktów rybackich, idei ekologii i przyrody oraz aktywnego spędzania czasu nad wodą. W szczególności mural ma za zadanie zachęcać przyjezdnych do odwiedzenia Parku Ryb Słodkowodnych.

Projektant wspólnie z pracownikami Urzędu Miejskiego oraz Muzeum Ziemi Nadnoteckiej poszukiwał odpowiedniego zdjęcia lub pocztówki, która zarówno zachęci do aktywności nad naszymi jeziorami, jak i pokaże walory naszego miasta. Wybór padł na pocztówkę, która przedstawia dokładnie miejsce, gdzie teraz znajduje się Park Ryb Słodkowodnych. A z murala można także odczytać wskazówki, jak dojechać do Parku.

Mural został wzbogacony o hasło Karpie diem., które w dowcipny i sprytny sposób nadaje kontekst wędkarski, a zarazem wywołuje uśmiech na twarzy odbiorcy muralu. Hasło jest częścią strategii komunikacji werbalnej, jaka została stworzona w ramach Systemu Identyfikacji Wizualnej i nawiązuje bezpośrednio do hasła: Trzcianka. Trudno wymówić, łatwo polubić.

Za adaptację graficzną i opracowanie hasła odpowiedzialna była firma Kommunikat studio w osobach: Kuba Rutkowski oraz Dagmara Domżalska-Zdych.

Projekt koncepcyjny został przełożony w formę artystyczno-malarską przez zespół Most Blunted z Koszalina, który ma duże doświadczenie w malowaniu wielkich realizacji. Artystami realizującymi projekt byli: Arkadiusz Trocha, Kamil Czajka oraz Maciej Mazurkiewicz.

Mural Karpie diem. jest jednym z elementów operacji pt. „Opracowanie i upowszechnianie produktów promocyjnych i popularyzujących idee LSR w Gminie Trzcianka”, której celem jest zwiększenie atrakcyjności obszaru NGR, ich walorów turystycznych, a także konkurencyjności turystycznej poprzez opracowanie i upowszechnianie kompletu produktów promocyjnych i popularyzujących idee LSR.


Artykuł promocyjny



Fot. Gmina Trzcianka



Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 20

  • 18
    Czuje się - ZADOWOLONY
    ZADOWOLONY
  • 1
    Czuje się - ZASKOCZONY
    ZASKOCZONY
  • 0
    Czuje się - POINFORMOWANY
    POINFORMOWANY
  • 0
    Czuje się - OBOJĘTNY
    OBOJĘTNY
  • 0
    Czuje się - SMUTNY
    SMUTNY
  • 1
    Czuje się - WKURZONY
    WKURZONY
  • 0
    Czuje się - BRAK SŁÓW
    BRAK SŁÓW

Daj nam znać

Jeśli coś Cię na Pojezierzu zafascynowało, wzburzyło lub chcesz się tym podzielić z czytelnikami naszego serwisu
Daj nam znać
ReklamaB2ReklamaB3ReklamaB4
ReklamaA3