ReklamaA1-2ReklamaA1-3

Identyfikacja wizualna Twojej firmy na branżowych targach. Wszystko, co musisz wiedzieć

AktualnościArtykuł promocyjny9 września 2023, 12:00   red. - inf. prasowa623 odsłon
Identyfikacja wizualna Twojej firmy na branżowych targach. Wszystko, co musisz wiedzieć
 fot. nadesłano

Ważny event z reprezentowanej przez Ciebie branży zbliża się wielkimi krokami, a Ty nie wiesz, jak powinno wyglądać Twoje stanowisko? Ten artykuł powstał właśnie dla Ciebie. W kilku prostych krokach podpowiemy, jak zaprojektować mobilne miejsce pracy, które przyciągnie uwagę Klientów odwiedzających tego typu wydarzenie. Wskażemy też pułapki, w jakie najczęściej wpadają inni przedsiębiorcy. Zanotuj najważniejsze informacje i bądź ekspertem – zapraszamy!

Masz 5 sekund na przyciągnięcie uwagi potencjalnego Klienta. Nie zmarnuj ich!

Chociaż branżowe targi to miejsce, gdzie nie sprzedajesz konkretnych produktów i usług, Klienci muszą kupić Twoją firmę. Oczywiście mowa tutaj o zachęcaniu do nawiązania współpracy. Osoby potencjalnie zainteresowane prezentowaną przez Ciebie ofertą będą kupować głównie wzrokiem. To właśnie z tego powodu musisz przyłożyć szczególną uwagę do tego, żeby stoisko targowe było przede wszystkim estetyczne. Nie korzystaj jednak z utartych schematów bądź szablonów z bazy. Doświadczona firma OMEGA SYSTEM wykona dla Ciebie projekt unikalnego stanowiska, jakie nawiązuje kolorystyką oraz budową do Twojej działalności. Przykładowe realizacje zobaczysz na stronie internetowej https://omegasystem.pl/. Maksymalne dopasowanie mobilnego stanowiska na targach do firmy stanowi już połowę sukcesu na wydarzeniu, gdzie spotkasz największą grupę Twoich potencjalnych partnerów biznesowych. Chyba już rozumiesz, dlaczego powinieneś pokazać się z jak najlepszej strony?

Postaw na funkcjonalne stanowisko i utrzymaj uwagę Twojego odbiorcy

Na branżowym evencie, podobnie jak w codziennym prowadzeniu firmy – sprawdza się to, co daje najlepsze efekty. Sama estetyka w tym przypadku to zdecydowanie za mało, aby ogłosić końcowy sukces. Do tego musi dość kwestia wysokiej funkcjonalności stanowiska. Idealna wyspa na targach powinna umożliwiać Ci zaprezentowanie oferty lub konkretnego produktu. Podczas projektu warto też zwrócić uwagę na możliwość zaproszenia Klienta „do środka” i nawiązania z nim kontaktu. Nie bez powodu za obowiązkowe elementy wyposażenia takich stoisk uważa się wszelkiego rodzaju lady, biurka czy po prostu podstawki pod monitory lub czytniki multimedialne.

Nie zapomnij pochwalić się logiem. Pokaż, że stoisko na targi jest Twoje!

Zdecydowana większość przedsiębiorców o tym zapomina, natomiast podkreślenie identyfikacji wizualnej stanowiska z daną marką stanowi absolutną podstawę takiego projektu. Twoje logo bądź też hasła reklamowe powinny być doskonale widoczne w trakcie standardowego spaceru po hali w trakcie wydarzenia. Nie stosuj ich jednak nagminnie – co za dużo, to nie zdrowo. Doświadczeni specjaliści zalecają umieszczenie minimum jednego logotypu na ściance w widocznym miejscu. Może on pojawiać się również na ladach lub monitorach – tutaj najlepiej w formie animacji.



Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 143

  • 99
    Czuje się - ZADOWOLONY
    ZADOWOLONY
  • 6
    Czuje się - ZASKOCZONY
    ZASKOCZONY
  • 38
    Czuje się - POINFORMOWANY
    POINFORMOWANY
  • 0
    Czuje się - OBOJĘTNY
    OBOJĘTNY
  • 0
    Czuje się - SMUTNY
    SMUTNY
  • 0
    Czuje się - WKURZONY
    WKURZONY
  • 0
    Czuje się - BRAK SŁÓW
    BRAK SŁÓW

Daj nam znać

Jeśli coś Cię na Pojezierzu zafascynowało, wzburzyło lub chcesz się tym podzielić z czytelnikami naszego serwisu
Daj nam znać
ReklamaB2ReklamaB3ReklamaB4
ReklamaA3