Instytut Literacki im. Marii i Franciszka Rubaszewskich, który został aktem notarialnym powołany w lipcu 2024 roku, a zarejestrowany we wrześniu, mimo krótkiego stażu, zorganizował już sporo wydarzeń. I staje się coraz bardziej rozpoznawalną instytucją. Oprócz organizowanych przedsięwzięć, na wizerunek Instytutu Literackiego wpływa też odzież z logo Instytut. Dlatego członkowie Instytutu, szczególnie ci zaangażowanie w imprezy plenerowe, będą nosić koszulki, bezrękawniki, polary i kurtki z logo Instytutu. A jak wiadomo rozpoznawalność danej organizacji jest jednym z kluczy do sukcesu!
Instytut Literacki im. Marii i Franciszka Rubaszewskich jest organizacją która powstała w lipcu 2024 roku, do Krajowego Rejestru Sądowego została wpisana 17 września. Ten okres to kilkanaście mniejszych lub większych wydarzeń, projektów, konferencji, czy też wycieczek. Instytut Literacki staje się jedną z najbardziej rozpoznawalnych organizacji historycznych w Wielkopolsce i Polsce. Na wizerunek Instytutu wpływa też odzież z logo Instytutu noszona przez członków organizacji.
– Jako zarząd Instytutu Literackiego podjęliśmy decyzje, by członkowie naszej fundacji zostali zaopatrzeni w odzież z logo naszego Instytutu. Bedą to koszulki, bezrękawniki, polary i kurtki. Na pierwszy ogień poszły polary – mówi Karol Soberski, prezes Instytutu Literackiego im. Marii i Franciszka Rubaszewskich.
Pierwsze polary trafiły do osób zaangażowanych w działania plenerowe takie jak wycieczki, eventy czy inne działania na świeżym powietrzu. – Posiadając odzież firmową z logo Instytutu zaznaczamy wartość naszej marki. Instytut Literacki jest wtedy nie tylko bardziej profesjonalny, ale również rozpoznawalny. Dodatkowo, odbiór członków Instytutu z firmowym polarem jest znacznie przyjaźniejszy – podkreśla Arkadiusz Gaca z Instytutu Literackiego.
K. Soberski dodaje, że odzież firmowa z logo Instytutu to nie tylko reklama Instytutu Literackiego im. Marii i Franciszka Rubaszewskich, ale przede wszystkim miły i indywidualny akcent do fundacyjnego outfitu. - Dbamy o osoby reprezentujące nasz Instytut, ponieważ chcemy, by marka Instytut była odbierana poważnie i pozytywnie. Posiadając fundacyjną odzież firmową z nadrukowanym logo, rozpowszechniamy markę Instytutu, jak i markę naszego mecenasa czyli Banku Spółdzielczego w Gnieźnie. Na lewym ramieniu jest też logo Visitgniezno.pl, czyli naszego projektu związanego z wycieczkami, które organizujemy – zaznacza K. Soberski.
Więcej o działalności Instytutu Literackiego im. Marii i Franciszka Rubaszewskich na stronie: instytut-literacki.pl, instytutliteracki.eu, visitgniezno.pl i travelgniezno.pl.
Jak podkreśla prezes Instytutu, wkrótce na odzieży firmowej pojawią znaki graficzne kolejnych sponsorów Instytutu Literackiego.
Osoby zainteresowane chęcią działania w szeregach Instytutu Literackiego prosimy o kontakt na maila: instytut@post.pl.
Serwis pojezierze24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i opinii. Prosimy o zamieszczanie komentarzy dotyczących danej tematyki dyskusji. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.
Artykuł nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy!