Ważny event z reprezentowanej przez Ciebie branży zbliża się wielkimi krokami, a Ty nie wiesz, jak powinno wyglądać Twoje stanowisko? Ten artykuł powstał właśnie dla Ciebie. W kilku prostych krokach podpowiemy, jak zaprojektować mobilne miejsce pracy, które przyciągnie uwagę Klientów odwiedzających tego typu wydarzenie. Wskażemy też pułapki, w jakie najczęściej wpadają inni przedsiębiorcy. Zanotuj najważniejsze informacje i bądź ekspertem – zapraszamy!
Chociaż branżowe targi to miejsce, gdzie nie sprzedajesz konkretnych produktów i usług, Klienci muszą kupić Twoją firmę. Oczywiście mowa tutaj o zachęcaniu do nawiązania współpracy. Osoby potencjalnie zainteresowane prezentowaną przez Ciebie ofertą będą kupować głównie wzrokiem. To właśnie z tego powodu musisz przyłożyć szczególną uwagę do tego, żeby stoisko targowe było przede wszystkim estetyczne. Nie korzystaj jednak z utartych schematów bądź szablonów z bazy. Doświadczona firma OMEGA SYSTEM wykona dla Ciebie projekt unikalnego stanowiska, jakie nawiązuje kolorystyką oraz budową do Twojej działalności. Przykładowe realizacje zobaczysz na stronie internetowej https://omegasystem.pl/. Maksymalne dopasowanie mobilnego stanowiska na targach do firmy stanowi już połowę sukcesu na wydarzeniu, gdzie spotkasz największą grupę Twoich potencjalnych partnerów biznesowych. Chyba już rozumiesz, dlaczego powinieneś pokazać się z jak najlepszej strony?
Na branżowym evencie, podobnie jak w codziennym prowadzeniu firmy – sprawdza się to, co daje najlepsze efekty. Sama estetyka w tym przypadku to zdecydowanie za mało, aby ogłosić końcowy sukces. Do tego musi dość kwestia wysokiej funkcjonalności stanowiska. Idealna wyspa na targach powinna umożliwiać Ci zaprezentowanie oferty lub konkretnego produktu. Podczas projektu warto też zwrócić uwagę na możliwość zaproszenia Klienta „do środka” i nawiązania z nim kontaktu. Nie bez powodu za obowiązkowe elementy wyposażenia takich stoisk uważa się wszelkiego rodzaju lady, biurka czy po prostu podstawki pod monitory lub czytniki multimedialne.
Zdecydowana większość przedsiębiorców o tym zapomina, natomiast podkreślenie identyfikacji wizualnej stanowiska z daną marką stanowi absolutną podstawę takiego projektu. Twoje logo bądź też hasła reklamowe powinny być doskonale widoczne w trakcie standardowego spaceru po hali w trakcie wydarzenia. Nie stosuj ich jednak nagminnie – co za dużo, to nie zdrowo. Doświadczeni specjaliści zalecają umieszczenie minimum jednego logotypu na ściance w widocznym miejscu. Może on pojawiać się również na ladach lub monitorach – tutaj najlepiej w formie animacji.
Serwis pojezierze24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i opinii. Prosimy o zamieszczanie komentarzy dotyczących danej tematyki dyskusji. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.
Artykuł nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy!