ReklamaA1

Fotografia produktowa jako filar spójności całej marki. Sprawdź, o czym mowa!

Aktualności08:30   red. - art. promocyjny378 odsłon
Fotografia produktowa jako filar spójności całej marki. Sprawdź, o czym mowa!
 fot. nadesłane

Celem profesjonalnej fotografii produktowej jest wywołanie emocji u odbiorcy. Co więcej, muszą być one na tyle pozytywne, by zachęcać konsumenta do dokonania transakcji. Fotografia produktowa odnosi się bezpośrednio do sztuki wykonywania wysokiej jakości zdjęć produktów, nieraz w celach ich globalnej promocji. Zdjęcia mają za zadanie oddać ich istotę, czyniąc je naprawdę ciekawą opcją zakupową dla potencjalnych konsumentów. Sesje produktowe uchodzą za niezbędne w naprawdę wielu branżach – szczególnie w dynamicznie rozwijającym się e-commerce. Wykorzystywane na stronach internetowych, w katalogach, ulotkach, broszurach czy billboardach, zdjęcia produktowe muszą być dopracowane w każdym, nawet najmniejszym szczególe.

Dobra fotografia jest w stanie wykorzystywać szereg elementów emocjonalnych, takich jak styl życia czy jego kontekst, co umożliwia potencjalnym Klientom wyobrażenie sobie, w jaki sposób mogliby wykorzystać dany produkt w swoim życiu, właśnie w ten sposób zachęcając ich do kupna. Coraz więcej firm decyduje się zainwestować w wysokiej klasy fotografię produktową. Dowiedz się, dlaczego.

Fotografia produktowa – inwestycja w lepszą rozpoznawalność firmy

W erze, gdzie konkurencja czyha niemal na każdym kroku, dobry marketing oraz estetyczne zdjęcia stanowią klucz do biznesu. Profesjonalna fotografia produktowa jest doskonałym narzędziem, dzięki któremu możliwe jest osiągnięcie przewagi nad przeciwnikami w biznesie. Co więcej, estetyczne i profesjonalne zdjęcia produktów budują zaufanie klientów do marki; indywidualna, dobrze zrobiona sesja, zwiększa pewność potencjalnego nabywcy o tym, że kupuje jakościowy produkt – co przekłada się na większe zaufanie do sprzedającego. Wysoka jakość zdjęć produktowych ma również niebagatelny wpływ na pozytywny wizerunek marki; fotografie świadczą o profesjonalizmie oraz dbałości o szczegóły. To zaś przekłada się na znacznie wyższą pozycję firmy w oczach klientów. Dobrze wykonana fotografia produktowa stanowi doskonałą zachętę do zakupu.

Przejrzyste, atrakcyjne zdjęcia sprawiają, że potencjalny klient z pewnością zwróci na nie swoją uwagę, co ułatwi mu podjęcie decyzji zakupowej, tym samym przyczyniając się również do zwiększenia sprzedaży. Inwestycja w profesjonalną fotografię produktową jest w stanie znacznie przyczynić się do oszczędzenia czasu oraz pieniędzy w dłuższej perspektywie. Zdjęcia z sesji mogą być bowiem wykorzystywane na wiele różnych sposobów przez kilka lat – do czasu, aż oprawa graficzna produktów nie ulegnie zmianie. W efekcie firma nie musi raz za razem inwestować w kolejne sesje, wydając przy tym masę pieniędzy, a pracownicy poświęcać masy swojego czasu. 

Jak wykonywać dobre zdjęcia produktowe?

Fotografia produktowa to sztuka, która wymaga nie tylko dobrego sprzętu, lecz również wiedzy na temat rozmaitych technik fotograficznych. Ogromną rolę odgrywa również zastosowane tło. Obecnie możemy napotkać szeroką ofertę akcesoriów do wykorzystania podczas sesji produktowej; wiele z nich znajdziemy na stronie internetowej firmy Bingoland, zajmującej się tworzeniem teł fotograficznych na różne okazje – https://bingoland.pl/tla-fotograficzne. Wśród rozmaitych produktów nie zabrakło miejsca na tła przeznaczone typowo do fotografii produktowej. Znajdą one swoje zastosowanie zarówno w profesjonalnym studio, jak i domowych warunkach. Należy jednak pamiętać, by tło nie przyciągało więcej uwagi niż sam produkt; musi ono podkreślać jego atuty i być częścią obrazu, którego nie sposób wyrzucić z pamięci. Znaczenie ma również ustawienie produktu w odpowiednim kadrze oraz obranie najbardziej korzystnego kąta ujęcia. Zdjęcia powinny być wyraźne, a poszczególne produkty tworzyć zgraną kompozycję, tym sposobem podkreślając spójność marki. 



Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    Czuje się - ZADOWOLONY
    ZADOWOLONY
  • 0
    Czuje się - ZASKOCZONY
    ZASKOCZONY
  • 0
    Czuje się - POINFORMOWANY
    POINFORMOWANY
  • 0
    Czuje się - OBOJĘTNY
    OBOJĘTNY
  • 0
    Czuje się - SMUTNY
    SMUTNY
  • 0
    Czuje się - WKURZONY
    WKURZONY
  • 0
    Czuje się - BRAK SŁÓW
    BRAK SŁÓW

Daj nam znać

Jeśli coś Cię na Pojezierzu zafascynowało, wzburzyło lub chcesz się tym podzielić z czytelnikami naszego serwisu
Daj nam znać
ReklamaB2ReklamaB3ReklamaB4
Reklama
Najlepsze maszyny online z blikiem