Klienci Wydziału Komunikacji gnieźnieńskiego Starostwa Powiatowego nie muszą już stać w kolejce. Dzięki uruchomieniu dedykowanej e-usługi swoją wizytę w urzędzie można zarejestrować online. W ten sposób załatwimy sprawy związane z prawem jazdy, rejestracją pojazdu, zgłoszeniem zbycia lub odbiorem dowodu rejestracyjnego.
- Zyskujemy przede wszystkim wygodę klienta – mówi Tomasz Budasz, Starosta Gnieźnieński. - Skrócenie czasu oczekiwania na przyjęcie w urzędzie, możliwość wyboru dogodnego dnia i godziny oraz uproszczenie do niezbędnego minimum wszystkich formalności, to główne zadania, które z Zarządem Powiatu stawialiśmy sobie na początki kadencji. Konsekwentnie realizujemy to założenie, znacząco redukując kolejki w urzędzie. Aby skorzystać z nowej usługi wystarczy tylko wejść na stronę internetową www.bezkolejki.eu/spgniezno i po kilku kliknięciach zarezerwować wizytę w Wydziale Komunikacji – dodaje starosta T. Budasz.
To kolejny krok w celu unowocześnienia Wydziału Komunikacji i Transportu.
- Po uruchomieniu urzędomatu, który spotkał się z bardzo dobrym odbiorem klientów starostwa - bowiem za jego pośrednictwem wydaliśmy już ponad 3 tysiące dowodów rejestracyjnych – dziś promujemy nowy system kolejkowy online - informuje Ewa Barłoga-Purol, członek Zarządu Powiatu Gnieźnieńskiego. - To bardzo proste, wręcz intuicyjne narzędzie, które krok po kroku przeprowadzi naszych klientów przez internetową rezerwację wizyty. Nie zapominajmy oczywiście o wprowadzonym w międzyczasie dodatkowym sposobie płatności za pomocą BLIKa, który uzupełnia oferowany w wydziale wachlarz e-usług – podkreśla E. Barłoga-Purol.
- Na dedykowanej stronie internetowej www.bezkolejki.eu/spgniezno klient wybiera interesujący go rodzaj sprawy, datę oraz godzinę wizyty w urzędzie. Na podany w formularzu adres email otrzymuje potwierdzenie dokonania rezerwacji oraz kod PIN – wyjaśnia Robert Bazułka, dyrektor Wydziału Komunikacji i Transportu. - W dniu umówionej wizyty należy potwierdzić rezerwację w biletomacie przy Wydziale Komunikacji i Transportu nie później niż 10 min przed umówionym terminem. Wizytę potwierdzamy za pomocą otrzymanego kodu PIN. O umówionej godzinie system kolejkowy w holu głównym urzędu wywołuje klienta do stanowiska – mówi dyr. R. Bazułka.
Co ważne, jeden klient może dokonać maksymalnie dwóch rezerwacji wizyt dziennie do wybranych przez siebie spraw. W każdej chwili można również anulować rezerwację wizyty korzystając z linka umieszczonego w wiadomości email.
Serwis pojezierze24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i opinii. Prosimy o zamieszczanie komentarzy dotyczących danej tematyki dyskusji. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.
Artykuł nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy!