ReklamaA1ReklamaA2

Bez kolejki i online w Wydziale Komunikacji

Ekspresowo S5Informacje lokalne25 września 2025, 15:50   red. - inf. prasowa347 odsłon
Bez kolejki i online w Wydziale Komunikacji
 fot. Starostwo Powiatowe w Gnieźnie

Klienci Wydziału Komunikacji gnieźnieńskiego Starostwa Powiatowego nie muszą już stać w kolejce. Dzięki uruchomieniu dedykowanej e-usługi swoją wizytę w urzędzie można zarejestrować online. W ten sposób załatwimy sprawy związane z prawem jazdy, rejestracją pojazdu, zgłoszeniem zbycia lub odbiorem dowodu rejestracyjnego.

Co zyskujemy? 

- Zyskujemy przede wszystkim wygodę klienta – mówi Tomasz Budasz, Starosta Gnieźnieński. - Skrócenie czasu oczekiwania na przyjęcie w urzędzie, możliwość wyboru dogodnego dnia i godziny oraz uproszczenie do niezbędnego minimum wszystkich formalności, to główne zadania, które z Zarządem Powiatu stawialiśmy sobie na początki kadencji. Konsekwentnie realizujemy to założenie, znacząco redukując kolejki w urzędzie. Aby skorzystać z nowej usługi wystarczy tylko wejść na stronę internetową www.bezkolejki.eu/spgniezno i po kilku kliknięciach zarezerwować wizytę w Wydziale Komunikacji – dodaje starosta T. Budasz.

To kolejny krok w celu unowocześnienia Wydziału Komunikacji i Transportu.

- Po uruchomieniu urzędomatu, który spotkał się z bardzo dobrym odbiorem klientów starostwa - bowiem za jego pośrednictwem wydaliśmy już ponad 3 tysiące dowodów rejestracyjnych – dziś promujemy nowy system kolejkowy online - informuje Ewa Barłoga-Purol, członek Zarządu Powiatu Gnieźnieńskiego. - To bardzo proste, wręcz intuicyjne narzędzie, które krok po kroku przeprowadzi naszych klientów przez internetową rezerwację wizyty. Nie zapominajmy oczywiście o wprowadzonym w międzyczasie dodatkowym sposobie płatności za pomocą BLIKa, który uzupełnia oferowany w wydziale wachlarz e-usług – podkreśla E. Barłoga-Purol.

Jak to działa?

- Na dedykowanej stronie internetowej www.bezkolejki.eu/spgniezno klient wybiera interesujący go rodzaj sprawy, datę oraz godzinę wizyty w urzędzie. Na podany w formularzu adres email otrzymuje potwierdzenie dokonania rezerwacji oraz kod PIN – wyjaśnia Robert Bazułka, dyrektor Wydziału Komunikacji i Transportu. - W dniu umówionej wizyty należy potwierdzić rezerwację w biletomacie przy Wydziale Komunikacji i Transportu nie później niż 10 min przed umówionym terminem. Wizytę potwierdzamy za pomocą otrzymanego kodu PIN. O umówionej godzinie system kolejkowy w holu głównym urzędu wywołuje klienta do stanowiska – mówi dyr. R. Bazułka.

Co ważne, jeden klient może dokonać maksymalnie dwóch rezerwacji wizyt dziennie do wybranych przez siebie spraw. W każdej chwili można również anulować rezerwację wizyty korzystając z linka umieszczonego w wiadomości email.



Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    Czuje się - ZADOWOLONY
    ZADOWOLONY
  • 0
    Czuje się - ZASKOCZONY
    ZASKOCZONY
  • 0
    Czuje się - POINFORMOWANY
    POINFORMOWANY
  • 0
    Czuje się - OBOJĘTNY
    OBOJĘTNY
  • 0
    Czuje się - SMUTNY
    SMUTNY
  • 0
    Czuje się - WKURZONY
    WKURZONY
  • 0
    Czuje się - BRAK SŁÓW
    BRAK SŁÓW

Daj nam znać

Jeśli coś Cię na Pojezierzu zafascynowało, wzburzyło lub chcesz się tym podzielić z czytelnikami naszego serwisu
Daj nam znać
ReklamaB2ReklamaB3ReklamaB4
ReklamaA3